Brev:
Overgang til mad og forskellige anbefalinger
22. september 2009
Alder:
4 mdr.
Overgang til mad og forskellige anbefalinger
Kære Helen
Vi er lige flyttet. På Frederiksberg fik vi at vide, at man ved 4 mdr. alder skulle gå over til anden mad som risgrød, gulerodsog kartoffelmos. I starten som små smagsprøver naturlig vis.
Min sundhedsplejerske her siger imidlertid, at der er kommet nye anbefalinger på det område, og at man skal give udelukkende modermælk eller mme til 6 mdr. alderen. Hvad er din anbefaling?
Med venlig hilsen
Emmas mor